Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av lite-om-mycket - 27 oktober 2012 10:02

Igår snöade det!

Jag såg det!

Första snöflingan som jag såg!

Cooooooooooolt!

Av lite-om-mycket - 27 oktober 2012 09:36

Onsdag:

I onsdags så slog jag mitt fotbolls rekord.

Jag klara 13.

Vi hade språk då.

Och på idrotten skulle vi göra hinderbana.

Vi dela upp oss,killarna och tjejerna.

När jag hade kört tre varv så fick jag värsta utbrottet och börja dansa. (för vi hade musik på)

Men det var jätte kul!


Torsdag:

I torsdag hade vi vikarie.Linnea (som var hos oss förut)

På min pennväsre satt en lapp på och på den stod det att den var gjord i Tyskland så jag satte den i pannan (fråga mig inte varför) och så gick jag runt med den hela dagen och var typ helknäpp.


Fredag:

I fredag alltså igår,så hade vi först engelska (engelska läxan)

Och på lunchrasten så körde vi "en studs i mellan" och "klockan" med fotbollen.

Jag slog mitt rekord och klara 23!

När vi skulle till musiken så sprang jag runt och skrek för juag var så glad! Konstigt?

Och så fick vi tillbaka vårt "prov"/"test".

26 ord var det. Och jag fick..............25!!!!!

Ett fel..:/ :) jag gjorde mitt bästa!


Lördag:

Idag ska jag på dans!

Och efter det så ska vi åka till mormor och morfar och gratta morfar och min kusin Alexander!

Kommer bli jätte kul!

Tjaoo! Hejdå! Adios amigos!

Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards