Alla inlägg under september 2012

Av lite-om-mycket - 30 september 2012 14:02

Tjena!

Det var länge sedan!

Idag har jag absolut inget att göra!

Jag har ringt jätte många kompisar! Jag har ring Mathilda,Aurora,Emma,Klara och Isabelle.

Men de är antingen upptagna eller så svarar de inte!   

Jag kanske ska ringa till Julia!

Ses snart igen (Hoppas jag)(Kan inte lova något!)

Av lite-om-mycket - 16 september 2012 19:47

HEJ just nu sitter jag och äter på världens godaste äpple medans jag tittar på project accessory

ses

Av lite-om-mycket - 15 september 2012 16:50

TJENA! Läget?

Idag var vi på judo.Det är David som går på judo och tävla.

Sen åkte vi till Dans Akademin för jag skulle dansa.Jag dansar Morden dans nu.

Just nu gör jag inget!

Om ni inte har ett dugg att göra så gör en blogg!

Nu ska jag göra min spanska läxa eller bara lyssna på låtar!

SES!

Av lite-om-mycket - 13 september 2012 17:24

Hej just nu är jag med Mathilda!

Nu ska ni få veta en sak.Flera saker faktiskt!

Jag gillar hästar och hundar.!!!

nu ska ni få se när jag skriver med håret:Hejsan





Okej det gick inte.....

Nu ska jag skriva med hälen: Hej vad heter du



Nu ska jag skriva utan att titta : Jag mår bra



Tjej:

hedjju v aqed  cfhwetfge4trer duuyh

Killen:jaf når nh3q


Hej då nu ska jag ta på mig min strumpa haha!


Av lite-om-mycket - 2 september 2012 16:24

Igår var jag och gratta min kusin som fyller 2 år på lördag.

Mina små kusiner är såå söta!

Har inte skrivit mycket på senaste tiden.............................................
..

Hejdå 

Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards