Alla inlägg under augusti 2012

Av lite-om-mycket - 27 augusti 2012 17:29

Nu har vi gått några dagar i skolan och 10 klasskompisar slutade   

Men vi har fått 8 nya och dem är super roliga!

Vi har inte haft vår första bildlektion än men jag längtar dit!

Imorgon har vi slöjd där vi gör en vägglampa.

På onsdag har vi språk........(sådär)

Längtar till helgen för........det är HELG!

I fredags träffa jag en gammal klasskompiiiiiiiiiiiis,hon hade det bra i skolan sa hon så det var bra!


Nu tänker jag skriva HEJSAN JAG SKA VATTNA BLOMMORNA med mina tår. Okej kör:

he3jusdqajhn jkasgh sk<a vbat5tynmas blöopimm 9ortna


fint....eller hur   


Nu ska jag skriva JAG BOR I RYMDEN PÅ MÅNEN med näsan:

uqt bbor i r6ymden p+åånen


okeej....

Ses någon annan dag!

Och fortsätt att läsa min blogg!


Av lite-om-mycket - 16 augusti 2012 15:22

Förlåt att jag inte skrivit på sommarlovet så mycket men jag var i Miami och sola å bada och sen var jag och min familj på Disney World.

Det var as coolt!

Och jag såg en leopard,flodhästar (dem är riktigt stora),lejon,giraffer,elefanter(med sin baby elefant) och noshörningar.


Idag var det förstaskoldagen.

Det var 8 nya som skulle börja och det var sådär.

Jag märkte hur otroligt mycket jag saknar och kommer sakna de andra 10 som sluta   

Hoppas vi inte får några läxor de här första veckorna!

Ses

Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards