Alla inlägg under januari 2013

Av lite-om-mycket - 28 januari 2013 17:50

Jag har inte skrivit på länge men nu gör jag det :)

Har varit i New York.Kom hem idag på morgonen klockan 9 typ.

Det var jätte kul där men kallt:/

Men det gick bra och det är coolt med alla höga hus och reklam!

Jag har shoppat lite oxå :) Tre tröjor,nyckelringar,väska,örhängen och en frihetsgudinna-staty.

Imorgon är det iallafall skola :/ Och jag får träffa alla kompisar och ha slöjd :))

Om 23 dagar fyller jag år!!!!! Då blir jag tonåring :/ :)

Åt pizza till mat idag! :)

Sen har vi nationella prov snart :/

Just nu pluggar jag matte :( Usch,det är inge kul tycker jag.

Sen ska jag läsa "Vampyrsystrar".

Om jag ska vara ärlig längtar jag faktiskt lite till skolan.

Men aja,SES!

Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards