Alla inlägg under december 2012

Av lite-om-mycket - 22 december 2012 21:40

vi har klätt granen och den blev ganska bra!och sen har jag lyssnat på One directions album igen.och idag var jag på gränby med isabelle och jag handla en grön burk med prickar på,det låter konstigt men den är fin och sen köpte jag en mini spärras som var vit och jätte söt!imorgon ska jag typ baka pepparkakor och åka pulka!ses!

OMG

Av lite-om-mycket - 20 december 2012 20:37

OMG!

Girl:it klubben som jag är med i har haft några tävlingar.

Och gissa vad..JAG VANN!

  Ni kanske tycker att jag överdriver men jag har aldrig vunnit något förut och jag blev så glad när det står mitt namn.

Och föresten,NU ÄR DET JULLOV!!!!!! Haha! SES!SNART!! IGEN!

Av lite-om-mycket - 12 december 2012 21:53

Heeeej!!!!Today it is 12/12-12!!!!!kul va?!Imorgon efter skolan åker jag hem till Klara och så ska jag sova över där!:-)Sover nästan,är jätte trött så godnatt!

Av lite-om-mycket - 8 december 2012 17:46

Hej hej !!

Awa vann igår på X-factor!!Woop woop!   

Idag skulle det vara dansavslutning men jag har ont i armen efter den dumma sprutan som vi tog i fredags!Usch!

  

Berättade jag att vi har vart och simmat med skolan?

Jag klara trippeln allafall!!!

Det var kul att bada men lite jobbigt att simma men det var skönt när man klev upp.     

Jag hade musik också på fredagen och då träna vi på julsånger.   

Och jag mamma och pappa var och julhandla när David var på kalas och då köpte jag en julklapp.!

Men ses!

Av lite-om-mycket - 2 december 2012 11:42

Hej hej

Har nu suttit och lyssnat på One directions nya album som typ är 40 minter lång!

Idag är det 2 december och 1 advent!

Av lite-om-mycket - 1 december 2012 11:15

24 dagar kvar till jul!

Såg ni julkalendern?

Jag gjorde det och den var bra!

Jag och min klass var med i tidningen!!!

Jag är den med blå kofta :)

Och vi fick tillbaka NO provet jag fick 20/29 så det gick sådär men jag är happy ändå :)

Och vi har börjat jul pynta lite men tomtarna kommer fram lite senare.

Sen ska jag dansa idag också!

Önska mig lycka till!

Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards