Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av lite-om-mycket - 13 oktober 2012 08:11

Igår var det sista dagen för "blivande lärarna".

Så vi fick saft och kakor medans vi körde hänga gubbe.

Sen  var jag och några kvar men sen måste vi gå och då hade en tjej som var kvar tappat sitt örhänge på fotbollsplanen men jag hitta den :)

Sen åkte vi med varandra en bit för vi båda skulle åt samma håll.

Sen när jag var hemma så åt jag yoghurt och kolla på super fredag på Disney Channel.

Sen till middag så åt vi shushi (vet ej hur det stavas) och kolla på X-factor sen med pocorn.

Det var gott och vi vacinerades i skolan i fredags. Jag klara det!Och det gjorde inte ont!


Idag ska jag dansa så jag ska kanske ringa Emma om vi kan cyckla tillsammans dit!

SES!

Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards