Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av lite-om-mycket - 21 oktober 2012 18:09

Hej !

Igår kväll sa Issa  att hon,Julia och Emma skulle till Gränby idag.

Och Issa fråga också om jag ville hänga med så jag sa ja och idag åkte jag till Issa.

Sen kom Emma och då cyckla vi till Gränby.Julia var typ redan där!

Sen gick vi runt och kolla i några butiker.

Inköpnings lista:

Jag: En turkos-prickig burk

Julia: En stickad tröja,Pennor och mustash-sudd

Issa: En tröja

Emma: En tröja


Sen åt vi glass och mackor och efter det så gick vi in på panduro.

Det fanns jätte roliga och läskiga masker där.De var vita  och vi prova de och såg jätte roliga ut!

Efter det så gick vi in på Intersport och sen Clas Ohlson och när vi gick ut därifrån träffa vi Tama,Emma och Nadja!

Ses imorgon!

Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards