Alla inlägg den 11 juni 2012

Av lite-om-mycket - 11 juni 2012 17:33

Hej!

I helgen var det klassresa!...Det var skit kul!   

Vi fick bo i stugor med eldstad i mitten.

Och vi fick kasta yxa och skjuta pilbåge och på kvällen på fredagen så hade vi nattvandring.

Sen på lördagen så hade vi forsfärd. Det var jätte jätte jätte kul! Vi fick paddla typ och sen körde vi in i en sten och fastna där men vi kom loss! Bra

Och efter det var det spa,vi fick först basta och gubben som typ var chef där han var läskig för han slog med sånahär blad som var kalla i bastun som var jätte varmt.

Sen sprang vi ner i det var vattnet som typ bara var 5 grader och sen i badtunan som det var jätte varmt vatten i. Det var typ 70 grader.

Och sen gick jag,Emma och Linn och några andra tjejer tillbaka till stugorna och spela kubb.

Sen berättade Marcus pappa en mysterie historia som vi skulle lösa..orkar inte berätta den.

Sen gick vi typ isäng klockan 2 på natten.

På söndagen skulle vi gå upp klockan 8 för klockan halv 9 skulle vi äta frukost sen var det packning,3-kamp och sen lunch.

Sen gick jag och Emma runt och tog massor av kort :) haha

När vi skulle åka hem i bussen så mådde jag lite dåligt och sen stannade vi efter typ 1 och 1halv timme och köpte glass och när vi gick till bussen så fick vi inte komma in för busschaffören hade rast och jag hade köpt en isglass så jag börja frysa jätte mycket och fick ont i huvudet.

Sen mådde jag skit hela resan hem...  

Men nu mår jag bra!


Och imorgon är det skolavslutning...Det ska bli både tråkigt och roligt för det är ju kul med sommarlov och så men det är 10 som ska sluta i vår klass,8 tjejer och 2 killar...Jag kommer sakna er!

Nu ska ska jag kolla in några andras bloggar! SES!!!!!!!!!!!!!! 



Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards