Alla inlägg den 21 november 2012

Av lite-om-mycket - 21 november 2012 20:50

En kille och en tjej kom från UNT och fotade oss.

Dem skulle typ visa hur en vanlig klass är så de bilderna kommer ut på UNT på måndag tror jag.

:) SES!

Av lite-om-mycket - 21 november 2012 19:37

Tjena! 34 dagar kvar till jul! :)

Jag har gjort NO provet och det gick typ bra,jag hoppas iallafall att det gick bra!

Sista frågan på provet var "Rita vattnets kretslopp"

Och jag som har en ärthjärna tänkte "Jaha?Ska jag kunna det här??!

Jag trodde att man skulle rita hur vattnet rengörs.

Men sen kom jag på det! Haha!

Idag hade vi spanska.Vi hade verben igen plus några meningar!

Det gick typ bra.Men jag tycker att dem harhöga krav på mig som bara är 12 år (snart 13 men iallafall!) Usch!

Idag fick vi oxå engelska läxa!Det är typ med horoskop och någon text.

Ska jag skriva vad dem säger om mig?

Jag gör det iallafall :)

"Du är en romantiskt person.En dag kommer du bli författare,musiker eller konstnär"

Det stämmer ändå ganska bra för jag älskar musik och skriva och att rita (jag vill typ bli författare,konstnär eller artist)

Och om du undrar hur det gick på matte provet så fick jag 24/34.

Jaha tänkte jag men jag gjorde mitt bästa! Tycker jag! :)

Jag var på Gränby i söndags med Emma,Julia och Isabelle!

Och då köpte jag julklapp till mamma och för David har jag redan ordnat.

Vi ska typ dit igen den här helgen eller nästa och då ska jag köpa något åt pappa.Jag vet bara inte vad...

Men där på Gränby hade vi roligt och vi träffa två gamla klass kompisar! Aurora och Mathilda. :)


SES!!!!

Presentation


Hej!
Mina intressen:Dansa,blogga,skriva,
läsa,rita och hänga med kompisar!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ämne i skolan är bäst?
 Bild
 Svenska
 Slöjd
 Idrott
 engelska
 matte
 geografi
 historia
 musik
 språk
 NO
 SO

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller/berättelser


Ovido - Quiz & Flashcards